b'ball

Basketsäsongen har äntligen dragit igång! Var lite osäker att jag skulle fortsätta eftersom jag verkligen kännt att jag inte utvecklats mer, man har bestämt mej för att fortsätta ändå. Stina har ju slutat, kommer sakna dej plutten! Två lag har ju blivit ett och numera är vi 18 st i laget ungefär! Dags att börja kämpa om man vill ha en matchplats!

Haha, jag satt och kollade runt lite på gamla basket-minnen & hittade den här söta lilla videon med oss när vi har någon övning, riktigt söta små f11-or! Måste vara minst fem år sen? HAHA, så kul att kolla på såna här saker! /f


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahhhaha gulliga vi var då ;d

2010-08-24 @ 21:34:29
URL: http://nathaliekajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0