Hejdå sommar 2010.



Grymt sommarlov har det varit. Gjort så mycket nya saker och träffar massa nya människor. Fantastiskt. Kommer verkligen sakna att kunna sitta på bryggan med fötterna i vattnet och inte tänka på något annat. Springa runt i shorts och bara ett linne och inte behöva ta på sej massa jobbiga jacker. Åka tidigt till stranden och äta frukost på bryggan. Döda alla mygg som man bara kan. Hoppa i tre stycken i samma badring och slänga sej i vattnet, haha. 2010 har gett mej så mycket minnen, det är sjukt. Kommer sakna allt, verkligen!
funderar på att göra en liten bildbomb med sommarbilder. Men vi får se hur det blir med det! :)
frida

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv..

100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-23 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0