making me insane.

Mysimys dag. Alice kom och hämta mig på moppen sen åkte vi till tågstationen för att hämta hennes kille som kom med tåget. Fikade lite med dom, sen följde dom med mej till Christoffer som hade spelat painball, haha fyfan.. aja. Imorrn blir det Å-festen med massa roligt folk. Precis som Stina skrev så kommer hon hit runt sju imorrn för att slippa ta bussen som går ungefär två gånger om dagen, den lilla parveln bor långt ute på landet.. Jag lär väl somna om på direkten sen får väl hon hitta på vad hon vill, hon lär ju nalla min data så hon upptaderar säkert också. Undrar om jag ska lägga upp någe mer ikväll.. Så mycket jag vill skriva, men får inte ner det på datan liksom. Är riktigt fotosugen också, men hatar min kamera för tillfället, precis som stina vill jag ha ett nytt objektiv! Bara att vänta till julafton, för aldrig att mina pengar kommer räcka just nu. /f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0