You can be what you wanna be



Sitter och redigerar bilder lite slarvigt, men ska nog dra och tvätta ansiktet i stället.
Igår kväll låg jag och tänkta på utrycket att vara stark verkligen betyder. Att vara stark, behöver det alltid vara den som klarar flest armhävningar? Eller den som gått igenom så mycket, men döljer allt? Om man måste välja tror jag nog på det senare alternativet, men att vara stark enligt mig är att kunna ta modet till sig och verkligen visa dom närmast hur man mår. Att kunna gråta ut och prata om vad som får en att må dåligt. Att inte behöva ta precis allt på tex msn eller sms, bara för att man inte vill att någon ska se en gråta. Jag tror att alla människor kommer gå igenom svåra tider i sitt liv, och då behöver man sina vänner och man behöver mod för att kunna vara stark. För det blir bättre, det kanske bara tar ett tag.
Behövde bara skriva av mig.

stina

Kommentarer
Postat av: moa

sv: hihihi awesome!



KRYA TILLS IMORRN!

2010-08-25 @ 16:06:54
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0