break your heart


jag saknar min irmaa!

-----------------------------------------------------------------------

ååh, jag har nyss satt in en header och det blev fail. frida kan inte se den, haha ..
men ja, när jag har sett klart på harry potter och fången från azkaban som går på trean ska jag börja packa, känns inte så lockande precis, men men.. om man packar så känns täby mycket närmare, jag kommer typ döö snart av längtan.
imorron går jag upp klockan kvart över sju, haha, lycka till stina! nejmen jag måste duscha o packa dom sista sakerna, jag kommer säkert glömma något, det skulle vara typiskt mig.
men nej, nu ska jag kolla klart på filmen, ha det bra så hörs vi när jag har packat!   /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0