dålig uppdatering

ja, jag vet, uppdateringen är inte på topp just nu.
och ja, jag skulle ha lagt upp alla täby bilder men jag drog hem till frida och sov där istället. men håll ut, dom kommer!

igår gick jag upp och kollade lite på tv, sen smsa frida och jag drog in i duschen och sen åkte jag direkt dit
-inget smink, knut på huvudet och mjukiskläder-
bättre finns inte, hah! nejmen när jag kom dit drog vi ner till datan och laddade ner barbie filmer och sånt, vi gillare! haha, sen drog vi upp och kollade på new moon, ooh jag är kär! jag älskar robert.
och resten av kvällen kollade vi på massor av filmer, jätte mysigt faktiskt att bara kunna prata om allt och inget. sen vaknade vi idag vid två, eller frida vaknade vid nio och jag vid två, haha. vi fortsatte slöa i sängen och kolla på filmer hela dagen, jätte skönt att bara ta det lugnt. ja, i alla fall tills hennes fågel typ bajsa på min hand ? inte mysigt, haha ..
men nu sitter jag här och ikväll ska jag bara ta det lugnt, ha det bra alla!   /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0