life just passes by..

dagens vill ha: finare hy
dagens klädsel: slappt
dagens frisyr: inbakadfläta och knut
dagens låt: leona lewis - happy
dagens planer: har så mke ja vill göra , men aldrig gör..
dagens saknad: TÄBY!
dagens dummaste: tänker så hemskt om mig själv..
dagens misslyckande: smidighetsstegen på träningen :/
dagens drog: baskeet!
dagens köp: - nothing :)
dagens godis: skummtomtarr
dagens humör: trött, men ganska bra ändå :)
dagens roligaste: anna :d


ja, haha min dag?.
lite smådepp över det stina berätta för oss på träningen.
hon har så mycket att ge, hon är grym. synd att hennes
deppressioner står ivägen för hennes talanger.
men det är hennes val och jag kommer att stötta henne
så mycket jag kan.

skriver mer när jag kan , pussss / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0