täbyy 2010!

hej där!
gick upp för ungefär en halvtimme sen, snacka om att jag är trött efter helgen!
den va helt oslagbar kan man ju säga!


lördag; gick upp vid sju och duschade och massa sånt, sen drog jag till bollhuset och träffade laget. det va enormt kul på bussen, vi satt längst bak i bussen och sjöng! haha, störda. aja, vi kom dit vil halv ett och gick till rummet, ställde bara in väskorna och sen drog vi till maten. maten va inte god, men det är ju mig vi snackar om och jag hade inte precis väntat mig något annat. sen gick vi upp till rummet och packa upp och sen gick vi till våran första match mot södertälje. vi kämpade på jätte bra och hade ett övertag i halvtid men sen gjorde vi det vi brukar göra, deppa ihop för ingenting, och då tog dom läget och vann. lite surt sådär men det va bara att tagga till nästa match. den gick inte heller så bra, den va mot bollstanäs och dom va typ 2 meter långa och riktiga biffar. så, den matchen fattar ni nog. sen gick vi och åt mat och bara hade det roligt med laget!

söndag; vi gick upp vid halv nio för att äta frukost, usch säger jag bara, haha. sen drog vi upp, hade mysigt med laget och sen gick vi till tibble och kollade på massa matcher, det va ganska mysigt. sen vid sex hade vi match mot jks, något stockholms lag och vi förlorade med ett poäng i b semi. väldigt surt måste jag säga.. ja, vi deppade en stund och sen började vi busa igen efter maten, som vanligt haha. natten va helt klockren, ohja. vi satt uppe till ungefär halv tre och lyssnade på alla emmas historier, jag gillar den där tjejen hårt asså. sen vid kvart i tre somnade nog hela laget tror jag.

måndag; gick upp halv nio som vanligt och gick ner till frukosten, sen drog vi upp och började packa ihop lite. lite tråkigt med sista dagen, men men. aja, efter det drog alla förutom emma - som låg kvar på rummet och sov - till tibble cc för att kolla på pojkar 96 match, dom förlora mot södertälje, men dom kämpade på bra. sen gick vi tillbaka till rummet och fortsatte packa. sen taggade vi till match mot örebro om tredje platsen i b. och den vann vi med ungefär 25 poäng eller något, bra spelat tjejer! sen drog vi till donkan och käkade, efter det så va det bara att ta ner väskorna till bussen och åka hem. bussen hem va lugn men ändå mycket skratt! helt plötsligt börjar frida skratta åt något när det är helt tyst på bussen så då börjar självklart alla andra skratta, haha. men när jag kom hem la jag mig och sov nästan direkt, sjukt skönt.

helgen va sjukt bra tjejer, den kunde inte ha blivit bättre!
jag är så glad att jag har er, ebvit.   /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0