there's just an empty space

dagens vill ha: varit riktigt sugen på limpa hela dan :o
dagens klädsel: jeansleggins och en svarttröja med knappar längs ryggen
dagens frisyr: snabbt plattat och utsläppt
dagens låt: i was broken - robert pattinson
dagens planer: läässaaaa
dagens saknad: sommaren!
dagens dummaste: haha bussen... " ey lillkillen kommer nalla före mig " , sen var det typ ingen lillkille.. xd
dagens misslyckande: tänka som jag gör..
dagens drog: mobiileen!
dagens köp: - en klubba och godispulver (a)
dagens godis: en klubba och godisoulver -,-
dagens humör: trötttt o tyst
dagens roligaste: inte så mke som har varit kul 




slänger in en bild på
mig o alice i somras
för jag saknar värmen!


/ f






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0