tillbaka till helvetet

uhh, imorron börjar skolan, inte kul alls. eller ja, lite kul med kompisarna oså men ser verkligen inte fram imot alla prov oså!
börjar tjugo över nio imorron, men ska upp halv sex. och det är inte roligt, inte ett dugg! åh, lycka till stina, haha.. nejmen så är det att vara lantis, usch säger jag bara. måste åka med mamma på morgonen eftersom bussarna går jätte konstiga tider enligt mig, antingen så kommer jag typ en och en halv timme för tidigt eller så kommer jag försent. så ja, jag måste åka med mamma till hennes jobb, hoppas jag kan få tag på en dator så kanske jag uppdaterar då.

matchen idag, jag va inte med men den gick inte så lyckat kan man ju säga. vi måste tuffa till oss på träningarna nu, tjejer vi kan bättre än såhär! ah, men sen drog jag hem och sov, snark snark.. haha men jag va otroligt trött. efter det åkte jag till almsunds, ganska lyckat ändå. även om mitt humör inte va på topp, men det blev bättre i slutet. vi satt och spela något tvspel, haha nördar, men jag va bäst! ..eller inte
sen drog jag hem och hamnade framför tvn, och nu sitter jag här. ska snart krypa ner i sägen så jag orkar imorron!
nej usch nu har jag skrivit för mycket, haha. ha det bra så hörs vi förmodligen imorron!   /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0