hold you close.

Riktigt intressant dag igår haha. När vi skulle cykla hem vid ungefär klockan ett igår så upptäckte Becky att hon hade punka! Fyfan, gick verkligen inte att cykla på den där saken, så Koff hjälpte oss att slänga in båda cyklarna i skogen, sen var det bara att ringa till Beckys päron som fick komma och hämta oss... Fyfan, men kul var de! Förutom att jag kommer sova hos en kompis varje dag i en månad nu, eftersom dom tvingade mig att kolla på skräckfilm, inte okej! Och att vissa personer skriker tre gånger i minuten gjorde det inte bättre... ;)
Iaf, så slaggade jag ju hos Becky, sen blev det sticka hem på morgonen för hon skulle iväg. Så nu ligger jag i sängen och väntar på Alice som ska komma, vi ska bada, fast det är typ, 10 (?!) grader ute. Kameran sitter på laddningen så blir nog lite kort sen!
frida

Kommentarer
Postat av: paulina♥

tack din är också jättefin :)

2010-07-24 @ 14:13:59
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0