rip mina axlar!

kom precis ur duschen, härligt efter en heldag i solen! :)
riktigt bränd på axlarna, känner att kinderna har fått tagit rejält med stryk dom med. haha.
om en timme tar jag bussen till stan o möter upp alla igen för en middag med kinamat, fyfan va gott!
jag o stina snackat lite idag, det blev prat om ny header, mer upptadering och lite mer roliga inlägg för nu upptaderar varken jag eller stina bra, men man sitter ju inte vid datan speciellt mycket nu på sommaren.
aja, nu så, jag måste fixa mej, eller ah, sätta på mej lite kläder iaf, smink & hår är inget jag pallar med.
bilder från kvällen kommer, ska släpa med mej systemkameran hade jag tänkt :)
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0