stek igen o igen

kom nyss hem från stranden igen, hihi alice hämtade mej som vanligt, fan jag måste köpa något åt den där stackarn som skjutsar mej överallt :(
snart blir det ut och springa efter som jag behöver det haha, sen blir det väl film&mysi ikväll. imorrn cyklart jag och anna iväg på våra flaaashiga cyklar till stan och köper nya solglasögon till mej (fjärde paret jag har sönder iår), o kollar på lite kläder. jag kan också sätta mitt liv på att det blir en fika, för jag är ju med liksom? :) huhuuh.

hahahahahhahaahha, på den tiden ni faktiskt fortfarande var söta! ne skoja förlåt :(
dom kommer bli sura om jag inte berättar att det där va LÄNGESEN, och dom har förändratats lite hihi.
frida

Kommentarer
Postat av: anna

i'm gonna kill yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :''(

2010-07-05 @ 17:29:54
URL: http://barannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0