är bara tvungen..

THE TWILIGHT SAGA - Lista!

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan 
2. Bästa scen i boken/filmen? när edward räddar bella från james
3. Favorit citat från boken/filmen? om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig.
 4. Bästa låten i filmen? let me sign - robert pattinson
5. Favorit outfit från filmen? edwards när han har på sig sin vinter jacka

New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan
7. Bästa scen i boken/filmen? slutet, helt klart
8. Favorit citat från boken/filmen? tiden går. även när det känns omöjligt. även när varje sekund tickar förbi likt pulserande blod under ett blåmärke. tiden går ryckvis, ibland fort och ibland sakta, men den går. Till och med för mig.
9. Bästa låten i filmen? Possibility
10. Favorit outfit från filmen? bellas klänning

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:

11. Favorit karaktär i boken? bella och edward
12. Bästa scen i boken? bella & edward i tältet & när edward friar.
13. Favorit citat från boken? Isabella Swan? I promise to love you forever — every single day of forever. Will you marry me?
Vad ser du mest framemot i filmen? de nyfödda.
15. Vad ser du minst framemot i filmen? jacob & bellas kyss..
Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:

16. Favorit karaktär i boken? reneesme
17. Bästa scen i boken? Isle Esme, bröllopet & när reneesme föds.
18. Favorit citat från boken? jag älskar dig också mamma, vi ska alltid vara tillsammans.
19.Vad ser du mest framemot i filmerna? reneesme! 
20. Vad ser du minst framemot i filmerna? absolut ingenting.
21.Team Edward eller Team Jacob? TEAM EDWARDDDD!
22. Favorit skådis? robert pattinson, dregeel..
23. Vem skulle du vilja spela? bella, haha vafan, enkelt ju.
24. Vilken är din favorit bok? 4 3 1 2
25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? braa.

stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0