♥ fyfan va vi är braa


kärleek!

eftersom frida snacka om bion så kommer inte jag göra det, det finns inga ord om hur grym den va. tror jag frida & emms kanske ska se den igen, haha. helt klart värt det!
i måndas kom frida & anna oh vi drog ner till bryggan och bara chilla, tills vi bestämde att dyka ner till botten & hämta blå lera. sen kasta vi den på varann, haha sjukt kul! tills vi skulle skrubba bort leran från bryggan & det kom massa stora, feta spindlar. sen drog vi hem till mig, packa & åt sen tagga vi till frida & sov där.
ni är grymma tjejer!

snart ska jag börja packa tills imorrn, jag & isac drar ju till västkusten då & träffar moa! åhh, kommer bli så jävla gryyymt. ska dra på liseberg oså. blir förmodligen ingen uppdate från mig, beror på om deras internet funkar eller inte. men jag kommer hem på tisdag med massa bilder! tills dess får vi hoppas att frida orkar hålla bloggen uppe.

stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0