HEJ JAG GÄSTBLOGGAR

Hej Stinas läsare!
Jag och Stina sitter och har precis gjort färdigt våran so-film, så jääävla bra!
Nu är vi nöjda och sitter o kollar på DISNEY CHANNEL.
Så nu tycker jag att alla kan bli medlem i min facebookgrupp :D
"Alla vi som aldrig blir för gamla för Disney Channel!!"
Såå bli medlem nu och sen kan ni checka min blogg
http://moaestberg.blogg.se    <--- länkk!!
Nu har jag reklamerat färdigt, sen har jag ingenting bättre att skriva så.
Här kommer en underbar text, enjoy:

snälla och rara, helt underbara
och deras saga berättas igen
först deras sånger som för många gånger
djupt in i skogen där lever de än!

(chorus)
hipp hurra! för här kommer bumbibjörnarna
studsar fram igenom sagorna
och vi får följa med

bumbibärs saften, den magiska kraften
och visst blir man stark om man dricker utav den
onska och törnar det klarar små björnar
de kämpar och godheten segrar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0