nolife :)

AVSLUTA MENININGEN
Jag har insett att min senaste kyss: uuhhh, nått som vi alla bara kan glömma tack :)
Jag lyssnar på: kate winsley - what if
Jag pratar: väldiiit mycket
Jag tycker om: att bada, så sjukt mke roligare än att sola :(
Jag avskyr när folk: säger nått, men gör helt annat.
Mina närmaste vänner är: så jävla bäst
Min första vän hette: douglas
Kärlek är: mysit? :)
När jag borstar tänderna: är jag uttråkad
När jag lagar mat: så, måste jag torka upp efter
Jag tänder på: killar ? :d
Det sexigaste yrket är: tandläkare wtf
Det är charmigt när: du ler.
Jag är rädd för:
ormar, och att jag inte ska duga.
Den värsta känslan är: svartsjuka
Bästa känslan är: haha gladhet vafan
Jag är bäst på: att ha dåligt självfötroende ;d
Jag är sämst på: att göra pannkakor
Om jag var ett djur skulle jag vara: gris elle nått haha
Om jag va en insekt skulle jag vara: en mygggaaa, biter på alla
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: slickepottt ;d
Jag kommer alltid att vara: en människa med snea lillfingrar
Det finaste som finns är: finnsss mket.
I sommar: ska jag ha så jävla kul!!
Sist jag grät var: idag
När jag vill tänka går jag: o duschar

När jag bakar så bakar jag: chockladbollar hihi
Min mobiltelefon är: framför mej
När jag vaknar på morgonen: hatar jag att leva

Innan jag går och lägger mig:
läser jag
Just nu tänker jag på att: jag ska duscha
Bebisar är: irriterande men söta
Idag har jag: haha vad har jag inte gjort idag ?
Ikväll ska jag: kolla film
I morgon kommer jag: träna
Jag vill verkligen: bli smalare.
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0