sötnos!


dagen spenderas mest dels med annis.
drog hem till tobbe & kollade film, och massa annat, typ jag hade kul med hans data (a)
haha, anna gumman, du är rätttt skön, och hon vissslar när hon är trött, så..
har bestämmt 100% nu vad jag ska ha på mej på avslutningen, så det blir kanske en bild på det imorrn :)
nu ska jag sova, för är så jävla trött och har ont i ryggen :D
puss
frida

bilden: jag och anna hade precis hoppat av busshållplatsen sen fick vi lite rastlöshet och det slutade med självutlösare :*

Kommentarer
Postat av: annnaaaa

men du kurrar när, jaa du vet när! :o

inte mitt fel att jag inte har något annat o göra lix ...

hahah fatta om det typ hade kommit en buss , fett synd!



jag älskar dej min lilla kurrare!<3<3

2010-06-08 @ 22:18:16
URL: http://barannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0