♥ ebvitflickornittiofem


FYFAAN VA VI ÄR BRAAA!

skolan va bra, sol och allt, skitmysigt!
efter skolan drog jag vidare till vilsta för att träffa becky som red, men är ju allergisk mot hästar. så ah, ni kan ju gissa hur det gick. inte så bra asså.. fick värsta allergi anfallet, kunde knappt andas oså, trött på det här asså! sen drog i alla fall vi till bollhuset och bara chilla med laget.

idag på matten:

hannii; stina, kan du lösa det här ?
jag; klart jag kan, jag löser allt juu!
hannii; okeej.. det va 5 tjejer som gick på en buss med 5 korgar var, i varje korg finns det 5 stora hundar med 5 små valpar var. såå, hur många ben finns det på bussen ?
jag; *försöker räkna oh kladdar på ett papper*
jag; 25!.... eller nej, ja skoja ju bara.
jag; *fortsätter kladda och räkna, får sen värsta kicken*
jag; 10!
hannii & isac; VA ?
jag; jaa, hundar har väl ändå inte ben, dom har ju tassar ?!
hannii & isac; HAHHAHAHAHAHAHA

stina

Kommentarer
Postat av: Ala

faaaannnnn vad vi Är BÄSTTTT

2010-05-30 @ 16:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0