Hårinpackning


Ett starkt tips från mig är att använda dualsenses! Riktigt bra hår inpackning, som är lite dyrare än andra, men samtidigt så himla mycket bättre och den räcker länge. Haha, ser ut som en reklam här, men nej, seriöst. Den är faktiskt riktigt bra och den hjälper. Ha den i ca 1-3 minuter en gång i veckan, priset ligger på ca 150 kr.

Det där gick ju inte så bra, haha. Menn övning ger färdighet, ellerhur? Nu har jag precis kollat klart på Desperate Housewives och Cougar Town, två stört bra program! Nu ska jag lägga mig i sängen och göra klart engelskan, ha det bra så hörs vi imorrn!

stina

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tusen tack! :D

2010-10-06 @ 10:46:16
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0