Orienteringsprov!

Som sagt hade vi orienteringsprov igår där vi fick VG, nöjd då jag fan knappt vet vad som är upp och ner på kartan! (Inte för att jag läste kartan men) Det var roligare än väntat faktiskt, men det var nog bara för den klockrena gruppen, Anna, Becky, Jossan & jag haha!
Sprang runt som små tomtar. Hamnade i ett vattenträsk där Anna tappar skon, sjunker, jag är tvungen att ta henne på ryggen och springa fort som fan ut ur träsket, självklart hann Becky ta upp mobilen i fullt asgarv! Sen väl vid nästa var vi astagg och jag sprang först, kraschar i ett lerträsk/ en ler pöl, tappar skon, skon SJUNKER och fylls med vatten. Dom tre töntarna står och dör av skratt när jag måste sätta mig ner och gräva efter skon. Haha tror jag aldrig varit så skitig i hela mitt liv! Jag och Anna måste fortsätta springa ännu än timme med de dyngböta skorna och jag var lerig från topp till tå!
Tänk er att mina skor var hel-vita innan! frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0