10:26

Vaknade för en timme sen kanske. Har setat här ett tag och Stina sover fortfarande och lär väl sova ett tag till så jag får roa mig själv ett tag haha! Sen blir det väl bara att chilla lite, skönt som fan, orkar inte så mycket haha. Mitt äckliga knä är fortfarande lika svullet, mysimys alltså. Är fast här ute på landet också haha, ne men det går inga bussar och pappa jobbar med bilen så han fål väl hämta mej sen någon gång. Ta det inte fel, jag gillar faktiskt att vara här ;) /f

Kolla igenom lite gamla bilder, haha! Älskar verkligen mig på bilden, speciellt mitt hår........... (lägg märke till ironin) Det är också våran allra första headerbild! "fint".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0