Det visste ni inte..

.. Min största fobi är sprutor, fast det visste ju nästan alla, så den borde inte rikitgt räknas
.. Jag sover med en lampa tänd efter att ha kollat på True Blood, som är så otroligt läskigt
.. Jag har väldigt höga krav på mig själv och blir därför aldrig riktigt nöjd
.. Jag älskade Björne när jag var liten och ville bli som honom
.. En värld utan popcorn är ingen värld alls
.. Jag har otroligt stora drömmar om mitt liv
.. Jag blir lätt irriterad och det är inget jag är stolt över
.. Jag har ett stort shopping sug ca 80 % av dagen
.. Oftast när jag skrattar är det utan ljud, jag brukar sitta med munnen öppen medans folk som går förbi tror att jag är knäpp

stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0