If you wanna know

Extremt dålig uppdatering, jag vet. Men gud vad mycket plugg jag har haft och jag är helt slut varje dag, vill egentligen bara gå och lägga mig. Men det är ju egentligen ingen anledning till att uppdatera, det går på ca 3 minuter? Jag tror saken är att jag känner att jag inte har något speciellt att skriva, det skulle bara bli helt platt. Så nu är frågan, vad vill ni se mer av här på bloggen? Mer foto, mode, tips eller en videoblogg ibland kanske? Det är faktiskt upp till er nu.


stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh videoblogg skulle vara superkul att kolla på! :) och om ni la upp bilder på vad ni köper på stan t.ex. Mera test så man får veta mer om er? frågestunder ibland? lite mera tips också om vad ni använder om det är bra eller dåligt ochså :) och mer bilder!!

2010-09-28 @ 19:51:36
Postat av: Anonym

foton :D

2010-09-29 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0