SD mer än MP?!


Det här är de siffrorna, som enligt mig är väldigt chockerande, som visas just nu på Svt1. Jag förstår inte, SD mer än MP, V, FP och KD? Det är ju bara fel, jag förstår verkligen inte hur man kan ha en sån hemsk syn på världen, vad har hänt med oss Sverige? Enligt mig borde alla som röstat på Sverige Demokraterna skämmas över sig själva, seriöst. Ta en blick runt om er, är det såhär ni ville att Sverige skulle bli? Ett rasistiskt land? Nej, jag tror inte det. Jag skämms över folk som röstar på dom och tycker det är dom vi borde utvisa ifrån Sverige, inte folk från ett annat land. Vad hände med alla människor är lika värda?

Visst, jag tycker att alla ska få ha en egen åsikt, det är ju det demokrati handlar om. Men om det är en sån här åsikt folk har så tycker jag att det är fel. Ni kan säga att jag har hur mycket dubbelmoral som hellst, jag bryr mig inte. För det här är min åsikt och jag tycker Sverige Demokraterna borde skämmas över sig själva.

stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0