Dag 1 - En bild på mig själv och 10 sanningar om mig.

Hm, har inte haft tid att sitta vid datan överhuvudtaget så jag missade Stinas upptaderingar hehe. Men eftersom jag är så sämst på att blogga hänger jag på den här listan!
1. Jag har haft 39.4 graders feber hela dagen och min normala temp ligger på 36, jag har inte varit hemma på hela dagen heller.
2. Jag bryr mig FÖR mycket om vad andra tycker (inklusive mina bästa vänner), därför tog det mig ungefär 15 min att välja vilken bild jag skulle ta där uppe.
3. Jag har två snea lillfingrar.
4. Att vara nära mig under pms är inte det roligaste, jag har humörsvägningar som in i helvete.
5. Jag vill ha större ögon och mindre mage.
6. Jag köpte saker för över 3000 på Ullared i våras. Idag använder jag inte ett skit av det och minst tre tröjor har kvar prislappen.
7. Jag är sné på hela högra sidan i ryggen.
8. Jag har aldrig varit kär.
9. Mina persiener i rummet är ALDRIG uppdragna eftersom jag hatar när det är ljust i ett rum. Dampar sönder på mamma när hon försöker dra upp dom.
10. Den här jävla listan tog mig 40 min att göra då jag råkade radera allt jag skrivit ett antal gånger...
Haha fan va random jag är! Frida

Kommentarer
Postat av: .....

kan bara att gilla nummer 8a , klockrent!

2011-03-27 @ 03:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0