Dag ett - En bild på mig själv och 10 sanningar om mig



1. Just nu har jag otroligt ont i halsen efter att ha varit sjuk hela veckan.
2. Jag har väldigt lätt för att börja gråta.
3. Jag älskar min bror över allt annat.
4. Jag jämför alltid mig själv med alla andra.
5. Jag har väldigt dåligt självförtroende.
6. Folk säger att jag är dryg fast jag inte säger något speciellt, och det stör mig, riktigt mycket.
7. Jag är blyg för nya människor och vet inte riktigt vad jag ska säga.
8. Jag är klar med gymnasievalet, riktigt skönt!
9. Jag valde en skola i Lysekil som första handsval och jag bor i Eskilstuna.
10. Jag kommer börja gråta om jag inte kommer in - se punkt nr 2.

stina

Kommentarer
Postat av: kajsa

så jävla fin är du stina!

2011-02-13 @ 10:06:37
URL: http://kajsaacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0