Gör som alla andra..

.. med en dag för dag lista!
Ja, känner att bloggen börjar dö mer och mer för varje dag som går, får nästan lite ångest. Så vi får se hur det går den här gången och om Frida också hoppar på.

Dag 1 - En bild på mig och 10 sanningar om mig själv
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu
Dag 3 - Min favorit årstid och varför
Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
Dag 6 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 7 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 8 - Mitt drömbröllop
Dag 9 - Innehållet i min väska
Dag 10 - Min favoritfilm
Dag 11 - Mina största fobier
Dag 12 - Fem bilder med minnen från 2010
Dag 13 - min topp 7 lista över vad jag inte får missa här i livet.
Dag 14 - Tre saker jag inte klarar mig utan

stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0